Ogłoszenia konferencyjne

Ogłoszenia w trakcie Konferencji Pastorów są możliwe!

Problemem większości ogłoszeń jest jednak:

  • są przydługie, zawierają mnóstwo informacji, których słuchacze i tak nie zapamiętają
  • są nudne, a czasem wręcz męczące, nie wzbudzają zainteresowania
  • przechodzą „mimo uszu” ponieważ
  • to czym żyje ogłaszający, jak i dlaczego robi, to co robi, niekoniecznie musi być interesujące dla słuchaczy!

Jak przygotować dobre ogłoszenie? Oto kilka wskazówek:

  • Najważniejsze jest wzbudzenie zainteresowania wśród słuchaczy. Spośród wielu możliwych argumentów, należy wybrać tylko jeden (maksymalnie dwa lub trzy) – taki, który zadziała. Można spisać wszelkie możliwe odpowiedzi na pytanie „dlaczego ludzie mieliby skorzystać z oferty?” następnie wybrać z nich jedną (maksymalnie trzy) najbardziej przekonywujące. Dobrym sposobem zachęcenia może być świadectwo skorzystania z reklamowanej oferty.
  • W czasie ogłoszenia należy wielokrotnie powtórzyć hasło identyfikujące ofertę (nazwa wydarzenia, tytuł książki, np. „Obóz Wiatrołap”) oraz przekazać sposób dotarcia do potrzebnych  szczegółowych informacji (adres strony internetowej np. droga.waw.pl, ulotka leżąca na krzesłach itp.)
  • Musi być przygotowana szczegółowa informacja drukowana i/lub w Internecie. (opowiadanie szczegółów typu gdzie, w jakich godzinach, z jakim rozkładem, za ile itp. jest bez sensu! – nikt tego nie zapamięta!)
  • Można przygotować krótki filmik reklamujący wydarzenie.
  • Jeśli nie ma filmiku, to w trakcie ustnego ogłaszania, najważniejsze frazy:
    • powód do skorzystania z oferty,
    • nazwa oferty,
    • oraz sposób na zdobycie szczegółów
    • powinny być na ekranie umieszczone na 1-2 slajdach.
  • Na zakończenie, przed ostatnim powtórzeniem nazwy oferty, należy zaprosić zainteresowanych do rozmowy w celu dopytania się o szczegóły.

Zasady obowiązujące w trakcie Konferencji:

  • Ogłoszenie może trwać maksymalnie 3 minuty.
  • Może być w formie prezentacji, filmu.
  • Musi być wcześniej zgłoszone, abyśmy mogli zaplanować czas jego przekazania, a jeśli zawiera elementy multimedialne, to najlepiej aby były wcześniej przysłane – z marszu może nie dać się odtworzyć!

Chętnie pomożemy w przygotowaniu jak najlepszego, zwięzłego ogłoszenia!

Jeśli ktoś ma pomysł na lepsze zasady ogłaszania, to będziemy wdzięczni na pomoc